Sociaal jaarverslag 2022: de ontwikkeling van Werkse!

In 2022 zijn belangrijke stappen gezet door Werkse!. In het sociaal jaarverslag van 2022 blikken we terug op een jaar dat staat voor een recordaantal vacatures in ons land, werk in overvloed, een florerende economie, maar ook inflatie met hoge energieprijzen.

‘Het doet me goed dat we een groot deel van het financieel resultaat hebben kunnen investeren in de organisatie, bijvoorbeeld met nieuwe werkplekken, ontwikkelprogramma’s en voldoende menskracht. Verder is het aantal mensen in de bijstand in Delft – mede dankzij de inspanningen van Werkse! – opnieuw gedaald.’ Cor van der Wel, directeur Werkse!

Hoeveel mensen stroomden precies uit de uitkering naar een volledig betaalde baan? Hoeveel fysieke stappen zijn bij Werkse! gezet om vitaler te worden? En hoe bieden we als organisatie meer kansen in de ontwikkeling voor medewerkers en kandidaten. Ontdek het in het sociaal jaarverslag 2022:

Over Werkse!

Wat is er mooier dan bouwen aan een maatschappij waar iedereen kan groeien en mee kan doen? Dat doen we als sociaal ontwikkelbedrijf al 95 jaar en met heel veel plezier. Werkse! helpt mensen in hun ontwikkeling en aan werk. Hoe? We ondersteunen en begeleiden mensen met maatwerk. We stimuleren iedereen om een stap te zetten. Samen behalen we succes. We denken in kansen en mogelijkheden en werken nauw samen met werkgevers, bedrijven en sociale partners in de regio.